Το Βερολίνο εξελίσσεται σε «υπερποδηλατούπολη» της Ευρώπης, θέλοντας να πάρουν μερίδιο αναγνωρισιμότητας από την Κοπεγχάγη και το Άμστερνταμ.
Έχει ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο ποδηλατοδρόμων αλλά λείπει κάτι. Ένας σύγχρονος στεγασμένος δρόμος που να συνδέει τα δύο άκρα του κέντρου της πόλης σε μία ευθεία.
Η ιδέα υπάρχει και λέγεται Radbahn.
Όπως και ο δρόμος υπάρχει πάνω από τα 3/4 της διαδρομής. Είναι ο χώρος κάτω από την γραμμή σταθερής τροχιάς (υπέργειος ηλεκτρικός ας πούμε) U1.Αυτό που χρειάζεται είναι να δημιουργηθούν μερικές γέφυρες για ποδήλατο. Είτε για να περνάνε πάνω από τα κανάλια του ποταμού Σπρέε όπως και από κάθετους δρόμους.
Το πλάνο όμως δεν μένει σε έναν «απλό» ποδηλατόδρομο. Σε αρκετά μέρη υπάρχει παράπλευρος χώρος για παράλληλες εμπορικές και μη, δραστηριότητες. Υπάρχει πρόβλεψη για να ενοικίαση ποδηλάτων, καφέ, συνεργεία, όπως και χώρους στάθμευσης ή και χαλάρωσης.
Όπως σε κάθε έργο, υπάρχουν και μερικά «κατά».
Το πρώτο είναι το κόστος της κατασκευής του. Σύμφωνα με γερμανικά άρθρα, η υλοποίηση του έργου κοστολογείται περίπου 400.000€.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι τεχνικής φύσεως. Είναι ανοχή της υπάρχουσας σιδηροκατασκευής στις γέφυρες που ίσως σταθεροποιηθούν πάνω τους, όπως και η στατικότητα του εδάφους.
Το θέμα είναι ήδη υπό συζήτηση στα συμβούλια της πόλης.
Το Radhahn όπως είναι σήμερα